آجر فشاری اراک باعث بزرگترین تصادف زنجیره ای قرن شد!

آجر فشاری اراک به جای اینکه در دستگاه باشد در قالب ها با دست شکل می گیرد.

آجرهای قالبی بین 50-65 میلی متر فورا در دسترس هستند. سایزها و اشکال دیگر 6-8 هفته پس از سفارش در دسترس هستند.

آجر فشرده خشک: انواع سنتی آجر است که از فشرده سازی خاک رس در قالب ساخته می شود. این یک قورباغه عمیق در یک سطح بستر و قورباغه کم عمق در سطح دیگر دارد.

آجر بر اساس مواد اولیه از انواع زیر است:

آجر سفالی سوخته: از فشار دادن خاک رس در قالب و سرخ کردن و خشک کردن آن در کوره به دست می آید. پر استفاده ترین آجر است. هنگام استفاده در کارهای ساختمانی نیاز به گچ کاری دارد.

خاکستر بادی آجر: زمانی که خاکستر و خاک رس در دمای 1000 درجه سانتیگراد قالب گیری می شود ساخته می شود. حاوی مقدار زیادی اکسید کلسیم در خاکستر بادی است.

به همین دلیل است که معمولاً به عنوان خود سمان توصیف می شود. معمولاً هنگام تماس با رطوبت منبسط می شود. نسبت به آجرهای سفالی متخلخل کمتری دارد. سطح صافی دارد بنابراین نیازی به گچ کاری ندارد.

آجر فشاری اراک
آجر بتنی: از بتن ساخته شده است. کم مصرف ترین آجر است. مقاومت فشاری پایینی دارد و کیفیت پایینی دارد. این آجرها ما هستیمبالا و پایین دوره ضد رطوبت.

این آجرها به دلیل کاهش صدا و مقاومت در برابر حرارت قابل استفاده برای نما، نرده و آجرکاری داخلی هستند. به آن آجر ملات نیز می گویند. اگر رنگدانه در حین ساخت اضافه شود، می تواند رنگ های مختلفی داشته باشد.

در زیر زمین نباید استفاده شود.
آجر شن و آهک: ماسه، خاکستر بادی و آهک مخلوط شده و تحت فشار قالب گیری می شوند.

در طول اختلاط مرطوب، یک واکنش شیمیایی برای پیوند مخلوط ها انجام می شود.

سپس در قالب ها قرار می گیرند. رنگ مایل به خاکستری است زیرا چیزی شبیه به زیبایی شناسی را ارائه می دهد. نسبت به آجرهای سفالی، روکش صاف‌تر و ظاهری یکدست‌تر ارائه می‌دهد.

در نتیجه، نیازی به گچ کاری نیز ندارد. از آن به عنوان اعضای باربر استفاده می شود زیرا بسیار قوی است.

آجر نسوز: به آجر نسوز نیز معروف است. این از یک زمین طراحی شده خاص ساخته شده است.

پس از سوختن، می تواند دمای بسیار بالا را بدون تأثیر بر شکل، اندازه و استحکام آن تحمل کند. برای آستر دودکش ها و کوره هایی که دمای معمولی آن انتظار می رود بسیار بالا باشد استفاده می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.