بادام سنگی شور به سفید کردن دندان شما کمک می کند!

برای مغز خوب است
با مصرف منظم بادام سنگی شور می توانیم عملکرد مغز را افزایش دهیم تا این اندام شفاف و فعال باقی بماند.

بهبود سیستم ایمنی بدن
روی موجود در بادام عملکرد سیستم ایمنی را بهبود می بخشد، رشد را تقویت می کند و با حالت های خستگی یا خستگی مبارزه می کند. ویتامین A موجود در آنها همان عملکردها را انجام می دهد و همچنین به سم زدایی بدن کمک می کند.

با رادیکال های آزاد مبارزه کنید
سلنیوم و ویتامین E موجود در آن با رادیکال های آزاد مبارزه می کند و به پیشگیری از بیماری های دژنراتیو کمک می کند.

در مورد مصرف آن می توان گفت که حدود 20 عدد بادام 100 کالری سرشار از خواص مغذی و سالم برای ما تامین می کند. و بادام به دلیل اثر سیری به کنترل اشتها کمک می کند.

تحقیقات منتشر شده در مجله اروپایی تغذیه بالینی نشان داد شرکت‌کنندگانی که هر روز یک مشت بادام می‌خورند، بدون افزایش وزن، احساس گرسنگی را کاهش می‌دهند.

و برای همه مناسب هستند زیرا دارای شاخص گلیسمی پایین هستند و برای افراد مبتلا به دیابت توصیه می شوند.

بادام سنگی

با توجه به تطبیق پذیری و کاربردهای متعدد آشپزی آن، می توانیم کاتالوگ کاملی از بادام های فرآوری شده را انتخاب کنیم: آرد آسیاب شده یا بادام (اغلب تفاوتی بین این دو وجود ندارد، اما به اصطلاح آرد معمولاً ریزتر است)، خمیر بادام یا خمیر مارسیپان خام. لمینت شده، چوبی یا مکعبی، همیشه خام.

آنها همچنین به صورت کاراملی یا کروکانتی برای تزئین شیرینی فروخته می شوند.

علاوه بر اینکه به صورت برشته خورده می شود، با همه چیز و پوسته آن، به سیر شدن و کاهش مصرف کل کالری در روز کمک می کند، زیرا سرشار از پروتئین، چربی و فیبر است.

به همین دلیل می توان آنها را در برنامه های غذایی برای کاهش وزن گنجاند.

همچنین می توان از آن در تهیه انواع سالاد، دسر و خورش استفاده کرد، زیرا طعم ملایم، کمی شیرین و لذیذ دارد و بخشی از یک رژیم غذایی سالم است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.