برنج ایرانی فجر هایلی 4.5 کیلوگرمی در بسته بندی های فانتزی!

برنج اصلی یا معمولی
مشخصه برنج اصلی یا معمولی دانه های ریز و گرد است که به طور متوسط ​​در 12-13 دقیقه پخته می شود، مانند برنج Balilla de Solera.

این نوع برنج برای تهیه آبگوشت مانند مینسترون و آبگوشت مناسب است، زیرا مقدار زیادی نشاسته آزاد می کند و مایع پخت و پز را نسبتاً خامه ای می کند.

به همین دلیل برنج ایرانی فجر هایلی 4.5 کیلوگرمی برای دسرها نیز ایده آل است، بنابراین به عنوان یک اتصال دهنده عمل می کند.

برنج اصل این قابلیت را دارد که طعم چاشنی ها را به خوبی جذب کند، اما عیب آن را دارد که زود پخته شود.

برنج نیمه ریز
برنج نیمه ریز دانه ای متوسط ​​دارد که معمولاً گرد است و بین 13 تا 15 دقیقه طول می کشد تا پخته شود و برای گلوله های برنج، تیبل های برنج یا به عنوان پرکننده مناسب است.

در میان انواع برنج نیمه ریز، برنج Riso Padano، Vialone Nano و Rosa Marchetti را می‌توان یافت، نوع خاصی که با رنگ خاکستری مایل به صورتی مشخص می‌شود.

برنج

برنج خوب
برنج ریز دانه های بلند، ریز یا نیمه ریز و شکلی کشیده دارد. زمان پخت این نوع برنج بین 14 تا 16 دقیقه است و برای ریزوتو و یا به عنوان پیش غذا مناسب است.

از انواع برنج مرغوب می توان به برنج معروف Ribe که بسیار فشرده است و به راحتی پخته نمی شود و یا برنج Sant’Andrea که مایعات را به خوبی جذب می کند و در دسرهایی با زمان پخت طولانی استفاده می شود.

برنج فوق العاده
برنج سوپرفینو دارای دانه های بسیار درشت متوسط ​​یا بلند است، زمان پخت آن بین 16 تا 18 دقیقه است و عمدتاً برای ریزوتو مشخص می شود.

معروف ترین و مورد استفاده ترین انواع برنج فوق ریز مطمئناً کارنارولی، آربوریو، روما و بالدو هستند.

تفاوت بین برنج قهوه ای و برنج سفید تصفیه شده

تفاوت عمده بین برنج قهوه ای و برنج سفید فرآوری شده در فرآوری برنج است.

در برنج سفید هم جوانه و هم سبوس آن حذف می شود تا از ترش شدن برنج جلوگیری شود.

این باعث می شود که برنج سفید از نظر تغذیه ای کمتر از برنج قهوه ای باشد، اما با وجود این، همچنان بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.

بخشی از دلیل آن در رنگ سفید مرواریدی آن نهفته است که از ظاهر برنج قهوه ای “جذاب تر” است، پس برنج سفید تیمار شده طعم لطیف تری دارد که کمتر با طعم سایر مواد تداخل دارد، که آن را ایده آل می کند.

تهیه بسیاری از دستور العمل ها در نهایت، برنج سفید زمان پخت بسیار سریع‌تری نسبت به برنج قهوه‌ای دارد، به همین دلیل مصرف زیادی دارد و هزینه خرید پایین‌تری دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.