نوره قم به جای دوپینگ مخصوص ورزشکاران!

نوره قم نباید توسط خانم هایی با پوست حساس استفاده شود.

این می تواند باعث التهاب یا قرمزی پوست شود، بنابراین قبل از استفاده از آن در ناحیه حساس یا هر ناحیه دیگری از بدن باید روی پوست آزمایش شود.

هنگام استفاده از کرم باید مدت زمان بیشتری صبر کنید تا در از بین بردن موهای کوتاه موثر باشد. سرعت رشد مجدد مو در مقایسه با سایر روش های حذف مو

بهترین پاک کننده مو برای پوست های حساس – کرم Eveline

کرم رفع موهای زائد Eveline Active Epil یکی از پرفروش ترین کرم های رفع موهای زائد در پادشاهی عربستان سعودی و جهان عرب می باشد.

این کرم برای از بین بردن موهای نواحی حساس مانند بیکینی و زیر بغل مفید است و سرشار از آلوئه ورا است.

بهترین پاک کننده مو تولید شده توسط Evelyn Skincare and Cosmetics در لهستان که یکی از قوی ترین کرم های طبیعی برای از بین بردن موهای ناحیه حساس و پاها می باشد.

نوره قم

فواید این کرم تنها به رفع موهای زائد محدود نمی شود، بلکه به پوست رایحه ای زیبا و طبیعی می بخشد.

استفاده از آن هم برای آقایان و هم برای خانم ها آسان و مناسب است و برای انواع پوست بی خطر و موثر است.

لیزر خانگی بر روی پوست بی خطر است و برای پاها، صورت، سینه، پشت، ناحیه بیکینی، زیر بغل و گردن مناسب است.لیزر خانگی برای افرادی که پوست حساسی دارند نیز مناسب است.

افرادی که رنگ پوستشان روشن تر از رنگ مو است با استفاده از لیزر فیلیپس لومیا نتایج بهتری کسب می کنند.

در حالی که کرم موبر ممکن است باعث تحریک پوست شود، بسیاری از خانم ها به مواد تشکیل دهنده آن حساس هستند، که باعث می شود قبل از استفاده آن را روی پوست آزمایش کنند.

هزینه اولیه لیزر فیلیپس کمی بالا است، اما گزینه ایده آلی است، زیرا نیازی به صرف هزینه اضافی ندارید.

فیلیپس لومیا نیازی به لنزهای اضافی، کرم‌های بی‌حس کننده یا مرطوب‌کننده ندارد، در حالی که کرم رفع موهای زائد ارزان، بدون درد، سریع و آسان در خانه انجام می‌شود، هزینه‌های آن بی‌پایان است و بی‌پایان افزایش می‌یابد بدون اینکه مشکل از پایه برطرف شود. کاهش مجدد رشد مو

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.