چند کاربرد مهم فریم عینک تام فورد در مورد پوست صورت!

پس از معاینه، فریم عینک تام فورد نسخه ای را به فرد ارائه می دهد.

در برخی موارد، آنها ممکن است نسخه را در مطب پزشک پر کنند.

برخی دیگر ممکن است بخواهند از نسخه خود برای خرید عینک یا لنزهای تماسی خود به صورت آنلاین یا در فروشگاه دیگری استفاده کنند.

افرادی که قصد خرید از مطب پزشک خود را ندارند باید نسخه ای از نسخه خود را درخواست کنند.

چشم پزشک قانوناً موظف است این اطلاعات را بدون هزینه اضافی ارائه دهد.

نسخه های گم شده یا تاریخ مصرف گذشته

افرادی که مطمئن هستند بینایی آنها تغییر نکرده است یا اخیراً معاینه چشم انجام داده اند اما نمی توانند نسخه خود را پیدا کنند، می توانند با پرسیدن پزشک شروع کنند.

tor برای یک نسخه، زیرا آنها باید نسخه را در پرونده داشته باشند.

اگر فردی نتواند نسخه‌ای دریافت کند یا نسخه‌اش منقضی شده است، و نمی‌تواند برای تمدید آن به مطب چشم پزشک مراجعه کند، در عوض می‌تواند از ابزارهای آنلاینی استفاده کند که می‌تواند به تعیین آخرین نسخه‌اش کمک کند.

خرده‌فروش‌ها، مانند GlassesUSA، اپلیکیشن‌های رایگان گوشی‌های هوشمند را ارائه می‌کنند که عینک فعلی افراد را اسکن می‌کنند تا آخرین نسخه‌ی او را تعیین کنند.

فریم عینک تام فورد

برنامه‌هایی برای اینکه بدانید عینک شما چه نسخه‌ای است.

مهم است به خاطر داشته باشید که آزمایش‌های خانگی نباید جایگزین معاینه چشم پزشکی یا معاینه جامع چشمی شود که توسط اپتومتریست یا چشم‌پزشک مجاز انجام می‌شود.

فردی که به دنبال سفارش عینک جدید با نسخه رایج و معتبر است می تواند برخی از شرکت های زیر را برای نیازهای نسخه ای خود در نظر بگیرد:

اپلیکیشن گوشی هوشمند GlassesUSA.

این برنامه به افراد اجازه می دهد تا از دوربین گوشی هوشمند خود برای اسکن عینک فعلی خود استفاده کنند تا نسخه موجود خود را تعیین کنند.

SmartBuyGlasses ابزاری مشابه با GlassesUSA ارائه می دهد که به افراد امکان می دهد عینک فعلی خود را اسکن کنند تا اطلاعات نسخه خود را دریافت کنند.

برای آزمایش بینایی که منجر به نسخه جدید می شود، فرد ممکن است گزینه های زیر را در نظر بگیرد:

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.