از ست حوله سیلویا برای خشک کردن سرامیک کف استفاده کنید!!

حوله نخی یا میکروفیبر بهتر است
مدل ها بر اساس سایز و نوع پارچه متمایز می شوند معمولا حوله های بدنسازی دارای سایز حدود 50*100 سانتی متر می باشند و مدل های دیگر دارای ابعاد بزرگتر تا 170*150 سانتی متر می باشند.

گرایش در این بخش خرید ست حوله سیلویا است که در مقایسه با حوله های تری دارای مزیت هایی هستند، نازک تر، حجم کمتری در عین حفظ ظرفیت جذب خوب، امکان بهتر ایجاد گرافیک تبلیغاتی، رنگ های واکنش پذیرتر به دلیل براق تر بودن الیاف پلی استر.

نسبت به پنبه، مقاومت بیشتر در برابر شستشو حتی در دمای بالا، این گجت در مراکز زیبایی، اسپا، مراکز سلامتی و مراقبت از بدن استفاده می شود.

پس از حمام، با یک حوله راحت خشک کنید و خود را در یک حوله حمام کرکی بپیچید: این کار احساس تجمل منحصر به فرد را ایجاد می کند و لحظات بهشتی رفاه را تضمین می کند. با اسفنج های ERWIN M.

ست حوله سیلویا

مشتریان شما از هر لحظه در حمام لذت خواهند برد. حوله های پرزدار نیز در منطقه سلامتی ضروری هستند.

آنها با مواد ظریف و رنگ های فریبنده، کمک قابل توجهی به لذت حسی در محیطی مجلل می کنند.

ما فهرستی از تمام مواردی که باید هنگام انتخاب حوله های تری در نظر بگیرید، جمع آوری کرده ایم.

حوله اروین ام
کیفیت فوق العاده جاذب
حوله‌های حوله‌ای ما با کیفیت فوق‌العاده جاذب یا حوله‌های پیچ خورده سفت‌تر با اثر ماساژ ملایم در دسترس هستند. تمام حوله های هتل ما نرم و فوق العاده جاذب هستند.

از میان بسیاری از رنگ های جذاب و طرح های چشم نواز در همه اندازه های رایج، از حوله های کوچک گرفته تا حوله های سونا بسیار بزرگ، انتخاب کنید.

برای یک کل هماهنگ تر، می توانید حوله، حوله حمام و تشک حمام را نیز سفارش دهید.

آنها کاملاً با مجموعه حوله هتل ما هماهنگ هستند و می توانند به روش های مختلف ترکیب شوند.