کالباس خشک بزرگ ارزان درجه یک

کالباس امروزه یکی از پرطرفدارترین و پرفروش ترین موادغذایی در وعده‌های غذایی روزانه و همچنین در مجالس غذاهایی که مخلوط با کالباس هستند بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرند. کالباس یکی از خوراکی های لذیذ است که هم محبوب کودکان است و هم بین بزرگ‌سالان طرفدار دارد. کالباس خشک بزرگ فروش نسبتا بالایی دارد و از آن دسته خوراکی هایی محسوب می شود که در سفره‌های ایرانی به وفور یافت می‌شود.

کالباس خشک بزرگ ارزان درجه یک

خرید کالباس خشک

خرید کالباس خشک هنگام خرید باید توجه داشته باشید که کیفیت و مرغوبیت کالباس خشک وخرید از فروشگاه معتبرخیلی مهم است، زیرا اعتبار و اطمینانی است برای این که این خوراکی حداکثر استانداردها را دارا می‌باشد. مارک‌های معتبر کالباس خشک همگی مورد تائید وزارت بهداشت نیز هستند که انواع کالباس های گوشتی و گیاهی را در رنج قیمت‌های مختلف تولید و به بازار عرضه می‌شود. از کالباس ها می‌توان در انواع سالاد ها،فینگرفود و فست فودها استفاده کرد. بسیاری از آشپزان خوش ذوق ایرانی کالباس ها را به صورت سوسیس‌های دست پیچ درست کرده و یا با سرخ کردن آن‌ها غذاهایی با طعم‌های لذیذ تهیه می‌کنند و رنگ و لعابی به سفره‌هایشان می‌دهند. هم‌چنین برخی کالباس ها را با نهایت سلیقه و سلامت درست و تزئین کرده و با گرفتن عکس از آن‌ها تبلیغشان در شبکه‌های مجازی، آن‌ها را به فروش می‌رسانند. خرید حضوری و آنلاین انواع کالباس ها شما می‌توانید انواع و اقسام کالباس‌های مرغوب همچون انوع کالباس پپرونی، چوریتسو، دودی و… را از سایت دیجی کالا با بهترین میزان قیمت خریده و از پخت غذاهای لذیذ چنین محصولات با کیفیتی نهایت لذت را ببرید.

کالباس خشک کاشان

کالباس خشک کاشان یکی از پر طرفدارترین فرآورده های گوشتی، کالباس خشک کاشان می باشد. طبق بررسی های انجام شده، تولید کالباس خشک نیز از جمله مشاغلی است که به سبب گستردگی دامداری، در شهرستان مزیت دارد. کالباس خشک حاوی پروتئین های حیوانی کافی، چربی، کربوهیدرات و ویتامین است و می توان آن‌ها را از جمله غذاهای آماده در سفره خانواده ها نام برد. برای حفظ این جایگاه و افزایش تقاضای این محصولات، علاوه بر انتخاب روش های مناسب تولید و فراوری، باید به نوع و شکل بسته بندی آنها نیز توجه نمود. همان طور که می دانید کالباس در انواع متنوع و متعددی تولید شده و در بازار عرضه می شود. شما همواره می توانید با توجه به سلیقه و ذائقه غذایی خود از میان انواع مختلف کالباس ها،کالباس موردنظر خود را انتخاب کنید. برخی از انواع مختلف کالباس هایی که در بازار به فروش می رسند عبارتند از : کالباس مارتادلا، کالباس لیونر، کالباس مرغ، کالباس قارچ و مرغ، کالباس خشک، کالباس کرات، کالباس گوشت، کالباس پپرونی، کالباس بوقلمون، کالباس کراکف ساده و کراکف پنیری و … یکی از انواع مختلف کالباس خشک کاشان می باشد، کالباس خشک کاشان در بسته بندی های با که بسیار خوشمزه و پر طرفدار می باشد. این نوع کالباس از قدیمی ترین انواع کالباس است و متعلق به کاشان می باشد. انتخاب نام کالباس خشک برای این نوع کالباس اشاره به نوع فرایند تولید این نوع از کالباس و میزان کم رطوبت این نوع کالباس نسبت به سایر انواع کالباس ها دارد. فرایند تولید کالباس خشک سبب شده است که ماندگاری آن نسبت به سایر انواع کالباس بیشتر باشد.

کالباس خشک درجه یک

کالباس خشک درجه یک کالباس خشک هم به انواع مختلفی تقسیم می شود. کالباس خشک با درصد گوشت های مختلف در بازار وجود دارد. کالباس خشک را می توانید به صورت سرد مصرف کنید یا اینکه بعد از برش زدن آن را سرخ یا گریل کنید. این نوع کالباس را می توانید در انواع ساندویچ کالباس، انواع پیتزا، انواع سالاد، اسنک و … استفاده کنید و از طعم خاص و خوشمزه آن لذت ببرید انواع ژامبون و کالباس خشک درجه یک خوشمزه و کاملا ارگانیک در فروشگاهای پروتئین سراسر کشور، برای عرضه محصولات کاملا ارگانیک تولید شده و شما میتوانید به اسانی از طریق وبسایت فروشگاه ها از قیمت کالباس درجه یک و دست ساز مطلع شده و برای مهمانی ها و وعده های غذایی خود سفارش دهید. نکته ی مهمی که در کالباس خشک درجه یک باید مدنظر داشته باشید اینست که در هیچ یک از فراورده های گوشتی و گیاهی از مواد افزودنی و مواد نگهدارنده استفاده نشده و تمامی محصولات با کیفیت عالی در یک فرمولاسیون مورد تایید وزارت بهداشت تولید شده است.

کالباس خشک خانگی

کالباس خشک خانگی کالباس خشک یکی از انواع فست فودهای خوشمزه و محبوب است که طرفداران زیادی دارد و شما می توانید آن را به راحتی در منزل تهیه کنید. برای تهیه کالباس روش های زیادی وجود دارد و کالباس را می توانید با سویا و گوشت مرغ و گوشت گوسفندی و … تهیه کنید که هر کدام از این نوع فست فودها طعم و مزه خاص خودشان را دارند.مواد لازم برای تهیه کالباس خشک خانگی شامل؛هویج نگینی شده 1/2 پیمانه، قارچ 1 پیمانه، زرده تخم مرغ 3 عدد، سینه مرغ کامل،1 عدد سیر، 3 حبه ادویه کالباس،4 قاشق چایخوری روغن، 4 قاشق غذا خوری نشاسته ذرت،3 قاشق غذاخوری پرک پسته، 2 قاشق غذا خوری سس خردل، 1 قاشق غذا خوری یخ 2 قالب کوچک نمک به میزان لازم.برای طرز تهیه کالباس خشک خانگی با کیفیت وخوشمزه ابتدا قارچ ها را شسته و برای استفاده قارچ در کالباس باید آنها را بلانچ کنیم یعنی به اندازه دلخواه برش داده و برای 2 دقیقه داخل آب جوش و آبلیمو قرار دهید و سپس با آب سرد آبکشی کنید.در ادامه هویچ ها را بخار پز کرده و سپس به شکل نگینی خرد کنید. همچنین مرغ را به تکه های کوچک خرد کنید. حالا داخل یک غذا ساز، مرغ، تکه های یخ، ادویه، نمک، روغن، آرد ذرت و سس خردل را بریزید و تا زمانی که خمیری یکدست به دست آید مخلوط می کنید. در ادامه مواد میکس شده را داخل کاسه ای ریخته و قارچ، هویج و پسته را افزوده و مخلوط می کنیم و مواد کالباس آماده شده است سپس دو لایه فویل را روی سطح کار پهن کرده و مواد کالباس را روی آن انتقال می دهیم و کمی منظم کرده و رول می کنیم دو سمت فویل را کاملا محکم می بندیم و به شکل نهایی کالباس در می آوریم. حالا رول کالباس آماده شده را به داخل بخار پز انتقال داده و به مدت 1/5 تا 2 ساعت می پزیم.در نهایت خانگی کالباس پخته شده را داخل یخچال گذاشته تا هم سرد شده و هم بافت منسجمی پیدا کند. بعد از گذشت این زمان کالباس را برش داده و نوش جان کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.