استفاده از سیب زرد در تهران به عنوان چسب کاشی در ساختمان سازی!!!

سیب زرد بلفلور را می توان به صورت استاندارد، نیم ساقه یا کم ساقه کشت کرد. به هیچ وجه برای برش اسکالیتر مناسب نیست، زیرا این ثابت می کند

سیب زرد در تهران میوه بلند به عنوان یک مانع. یک پایه با رشد متوسط ​​مانند M7، M4 یا MM106 به عنوان پایه برای باغچه خانه توصیه می شود، در حالی که مراقبت منظم لازم در پایه های سریع رشد به سختی امکان پذیر است. سختی یخ زدگی چوب درخت بسیار خوب است، اما درخت در اوایل بهار جوانه می زند.

«بلفلور زرد» خوش‌تیپ اواسط دیر شکوفا می‌شود و می‌تواند به هوای سرد و مرطوب حساس باشد. فقط برای مدت کوتاهی دوام می آورد و در طول این مرحله کوتاه باید با انواع گرده افشان مناسب مانند ‘Ananasrenette’، ‘Baumannsrenette’، ‘Gelben Edelapfel’، ‘Goldparmäne’، ‘Ontario’، ‘Champagne-Renette’ یا ‘ Cox Orangerenette گرده افشانی می شوند.

سیب

بینی گوسفند سیب
سیب های «شافسناس» روی میله های میوه بلند آویزان هستند [عکس: مانفرد روکسزیو/ Shutterstock.com]
وقتی سیب دماغ گوسفندی محل مناسبی پیدا کرد، به زودی و مرتباً محصول خوبی خواهد داشت.

با این حال، در مکان‌هایی که در معرض خطر یخبندان دیررس هستند یا اگر به‌طور ریشه‌ای هرس شوند، تمایل به تولید متناوب، یعنی به‌شدت نوسان‌دار، دارد.

رقم سیب «شفسناس» در مکان های نامناسب مستعد ابتلا به دلمه سیب است. اگر خیلی مرطوب و سرد باشد، سرطان درخت میوه اغلب اضافه می شود.

در حالی که سفیدک پودری را می توان در مکان های خشک مشاهده کرد. علاوه بر این، لکه‌ها، یعنی لکه‌های قهوه‌ای در خمیر کاغذ، اغلب می‌توانند در مکان‌هایی که خیلی فقیر از آهک یا خیلی مرطوب هستند و همچنین با بازده متناوب ایجاد شوند.