استفاده از کارتن موزی تهران برای ساخت ماکت کشور!

مقاله‌های اخیر در مورد افزایش تقاضا برای کارتن موزی تهران و مقوایی راه راه به سختی به ویژگی‌های زیست‌محیطی آن‌ها یا نقش حیاتی بازیافت در پایداری صنعت بسته‌بندی کاغذی اشاره می‌کنند.

در بهار سال 2021، به دلیل افزایش خرید آنلاین در طول همه‌گیری، مقالات متعددی درباره افزایش تقاضا برای جعبه‌های مقوایی کانتینری و مقوایی راه راه منتشر شد.

جعبه‌های مقوایی وال استریت ژورنال هرگز تقاضای بیشتری نداشتند – یا گران‌تر (۳۰ مارس)، قیمت جعبه‌های مقوایی FOX Business با افزایش شدید سفارش‌های آنلاین (۸ آوریل)، قیمت‌های جعبه‌های مقوایی FOX Business افزایش سرسام‌آوری پیدا کرد، زیرا همه‌گیر شدن کووید-۱۹ باعث افزایش سفارش‌های آنلاین شد (۸ آوریل)، و افزایش قیمت بیزینس اینسایدر تقاضای مقوا در بحبوحه رونق خرید آنلاین (20 مه) باعث کاهش عرضه برای سازندگان جعبه می شود.

کارتن موزی تهران

این مقالات عمدتاً در مورد تأثیرات افزایش تقاضا بر مشاغل تولید مقوا، از جمله افزایش قیمت ها و تاخیر در حمل و نقل مواد خام بود. با این حال، آنها به سختی به ویژگی های زیست محیطی جعبه های کانتینر و جعبه های راه راه، یا نقش حیاتی بازیافت در پایداری صنعت بسته بندی کاغذی اشاره کردند. یا حتی بدتر از آن، آنها نظرات نادرست در مورد صنعت ارائه کردند.

به عنوان مثال، تا پایان مقاله Business Insider حتی به بازیافت اشاره نشده بود:

تری وبر، مدیر اجرایی بسته بندی در انجمن جنگل و کاغذ آمریکا، در بیانیه ای گفت که «تولید کانتینربرد در ماه مارس نسبت به مارس 2020، زمانی که همه گیری ایالات متحده را فرا گرفت، 9 درصد افزایش یافت.

AF&PA همچنین اشاره کرد که جعبه‌ها بازیافت‌ترین بسته‌بندی در ایالات متحده هستند که می‌تواند به پایدار ماندن زنجیره تامین برای خرده‌فروشان و مشتریان کمک کند.

و در حالی که مقاله وال استریت ژورنال با پیوندی به ویدیوی 2019 در مورد بازیافت مقوا همراه بود: جایی که جعبه‌های تجارت الکترونیک قدیمی شما به کجا ختم می‌شوند، تمرکز مقاله بر این بود که چگونه تولید محصول راه راه 3.4 درصد افزایش یافته و به 407 میلیارد مربع رسیده است.

فوت در ایالات متحده در سال 2020، با افزایش قیمت کانتینربرد با 50 دلار به میانگین 765 دلار در هر تن. فقط یک اشاره مربوط به بازیافت داشت