اگر ساعت چوبی به درستی کار نکند باعث مرگ افراد خواهد شد!

به نظر می‌رسید که نسخه‌ای از ساعت چوبی و ساعت استارتر در اینچ نداشته باشیم، زیرا بخش زیادی از افرادی که می‌خواهند برای اولین بار ساعتی بسازند، از ایالات متحده آمده‌اند.
این یک نسخه جدید از ساعت استارت است که از ساعت چوبی Gravit Escapement استفاده می کند و از تخته سه لا توس 1/4 اینچی برای اکثر قطعات خود استفاده می کند.
برخی افراد خیال می کنند برای طراحی و تولید شال و کلاه بچه گانه نیاز به تخته سه لایه می باشد، بهتر است بدانید سخت در اشتباه خواهید بود.
این در واقع یک ساخت کمی پیچیده تر با فرز گریز جاذبه است و به طور بالقوه ساعت دقیق تری است. ساعت‌های چوبی Gravity escapement گونه‌ای از ساعت‌های فراری است که در ساعت بیگ بن استفاده می‌شود اما برای استفاده در طراحی ساعت چوبی اصلاح شده است.

سالاد کلم و انار و هویج به دلیل طعم خوبی که دارد، از قیمت بالاتری نیز برخوردار خواهد بود.

من سعی کردم تا جایی که ممکن است لنت ها را در تخته سه لا توس 1/4 اینچی بسازم، اما البته مواردی وجود دارد که نمی توان آنها را در چوب ساخت، بنابراین شفت های فولادی و وزنه های برنجی به همراه شوت سربی و توپ های فولادی وجود دارد. امیدوارم این شما را از امتحان کردن این پروژه منصرف نکند، زیرا زمانی که این پروژه کامل شد و کار کرد، یک Buzz عالی است.
سارافون دخترانه به دلیل فروش زیادی که دارد از قیمت بالاتری نیز برخوردار می شود.
  • منابع:
    1. Welcome to Brian Law’s Wooden Clocks
  • تبلیغات: 
    1. تفاوت بین کاشی و سرامیک و سنگ چینی

       

    2. کودی که باعث شد میوه های باغی به وزن 30 کلیو گرم برسد!

    3. سکوت مدافع پرحاشیه تیم فوتبال شکست

    4. 2 برابر شدن رشد اقتصادی با کمک محصولات عجیب!