دختر فقیری که با فروش کارتریج چهار کاره سامسونگ زندگی خود را دگرگون کرد!!

تفاوت بین کارتریج چهار کاره سامسونگ و جایگزین جوهر شخص ثالث چیست؟

اگر جوهر یا تونر چاپگر را به صورت آنلاین خریداری کرده اید، می دانید که گزینه های مختلفی وجود دارد.

تا به حال، آشناترین کارتریج های نام تجاری هستند که به عنوان کارتریج های اصلی (OEM) نیز شناخته می شوند.

کارتریج های چاپگر OEM (سازنده تجهیزات اصلی) توسط همان سازنده چاپگر شما طراحی و ساخته شده اند.

مشکل: جوهر و کارتریج تونر اصلی (OEM) بسیار گران هستند. تنها پس از چند تعویض، هزینه آنها بیشتر از قیمت چاپگر است و تعویض جوهر یا کارتریج تونر را به تجربه ای ناخوشایند تبدیل می کند.

این همان چیزی است که شما آن را مدل تجاری تیغ می‌نامید که در آن شرکت‌ها از فروش دسته‌های تیغ به قیمت ارزان سود می‌برند و فقط برای تیغه‌ها حق بیمه دریافت می‌کنند.

کارتریج

اکثر تولیدکنندگان چاپگر از مدل مشابهی با چاپگرهای جوهر افشان پایین تر خود پیروی می کنند: چاپگر را با ضرر می فروشند، سپس آن را با قیمت های گران کارتریج جبران می کنند.

راه حل: اینجا جایی است که کارتریج های چاپگر عمومی یا پس از فروش وارد بازار می شوند.

کارتریج‌های چاپگر بازسازی‌شده و سازگار توسط یک سازنده شخص ثالث ساخته شده‌اند تا کارتریج‌هایی را در اختیار مصرف‌کنندگان قرار دهند که قیمت بسیار ارزان‌تری نسبت به جوهر و تونر نام تجاری دارند.

در طول سال‌ها، مصرف‌کنندگان بیشتری به گزینه‌های جوهر و تونر جایگزین به عنوان یک راه‌حل رقابتی و قابل اعتماد برای کاهش هزینه‌های چاپگر روی آورده‌اند.

شما همچنین می توانید کارتریج های خود را با یک کیت شارژ مجدد پر کنید. در حالی که این کارتریج ها از نظر فنی بازسازی نمی شوند (شما از کارتریج جوهر خالی خود استفاده می کنید)، آنها راه دیگری برای کاهش هزینه های چاپ هستند.

کیت های پر کردن مجدد برای تعدادی از سری کارتریج های جوهر HP و Canon محبوب موجود است. فرآیند پر کردن مجدد نسبتا آسان است، اما می تواند کمی کثیف باشد (خوشبختانه دستکش در کیت موجود است!). اکثر کیت ها حاوی دوباره پر کردن کافی هستند