دمپایی طبی سارینا که با مروارید اصل طراحی شده بود!

مدل های صندل دمپایی ترند تابستانی 2022

آسایش تابستان را روی پاهای خود احساس کنید! دمپایی ایوا بیرکن استاک آریزونا
یکی از اولین برندهای دمپایی طبی سارینا و صندل که با نام تابستان به ذهن خطور می کند Birkenstock است!

شما می توانید با تابستان خود را با Birkenstock که صندل و دمپایی در سبک های مختلف برای زنان، مردان و کودکان تولید می کند، سازگار کنید.

این دمپایی ها محصولاتی بسیار راحت، اسپرت و در عین حال شیک هستند.

شما می توانید آن را با لباس، شلوار، در ساحل، به طور خلاصه، همه جا و با هر چیزی ترکیب کنید.

می توانید تابستان را با لذت و راحتی با این کفش ها سپری کنید که با رنگ ها و مدل های مختلف برای همه جذاب است! همچنین می توانید این کفش های زیبا را هم برای عزیزانتان و هم برای خودتان بخرید!

دمپایی طبی سارینا

2-) جک ولفسکین لیک وود

صندل مردانه Jack Wolfskin Lakewood Ride مدلی است که می توانید به خصوص برای فعالیت هایی مانند پیاده روی از آن استفاده کنید. این صندل که به دلیل داشتن کفی که چسبندگی خوبی دارد برای استفاده در مزرعه مناسب است، با تمیز کردن آسان خود در زمره صندل های مورد علاقه قرار می گیرد.

این کفش که استفاده از آن بسیار خوشایند است زیرا با زیره سبک و سیستم سه بند خود بهتر پا را می گیرد، با راحتی خود نیز خودنمایی می کند.9-) دمپایی کلاسیک روزانه
دمپایی راحتی مردانه Twigy Justin با دو سگک M0592

دمپایی راحت برای استفاده روزانه، دمپایی راحتی مردانه Twigy Justin با دو سگک

مدل صندل معمولا به صورت روزانه استفاده نمی شود. دمپایی هایی که می توانید آن ها را به جای صندل انتخاب کنید، راحتی را برای شما در ساحل، کنار دریا و یا در استفاده روزانه فراهم می کند.

با انتخاب این دمپایی ها و صندل ها می توانید ظاهر اسپرت تری داشته باشید. به لطف کفی بسیار نرم، ساختار راحت و جزئیات نوار، پای شما در طول تابستان راحت خواهد بود.

با ارزیابی گزینه های رنگی مختلف می توانید مناسب ترین را برای خود انتخاب کنید!