شکر سفید لکه بر قوی بر روی تمامی سطوح منزل می باشد

قبل از اینکه به این موضوع بزرگ بپردازم، فکر می‌کنم مهم است که پایه و اساس چرایی این سؤالات را بپرسیم. آیا شکر سفید واقعا برای شما مضر است؟

اثرات منفی شکر بر بدن
چرا شکر سفید و نبات زعفرانی سحرخیز برای شما مضر است؟ اجازه دهید راه های مضر قند برای بدن ما را بشمارم:

باکتری های بد قند را دوست دارند
شکر به باکتری‌های بد کمک می‌کند، همانطور که خوردن ماست و سایر غذاهای تخمیر شده به تغذیه «آدم‌های خوب» با پری‌بیوتیک‌ها و پروبیوتیک‌ها کمک می‌کند.

جس شرمن، متخصص تغذیه کل نگر و کارشناس بهداشت خانواده، اینگونه بیان می کند:

اگر تا به حال نان یا کومبوچا درست کرده اید، دیده اید که با مخلوط کردن مخمر با شکر و گرما چه اتفاقی می افتد. بسیاری از فعالیت های حبابی!

شکر مخمرها و باکتری ها را در دستگاه گوارش ما تغذیه می کند و به نظر می رسد متعادل نگه داشتن آن اکوسیستم تقریباً برای تمام جنبه های سلامت ما بسیار مهم است.

شکر سفید

میکروب ها بر وزن، هضم و جذب مواد مغذی، التهاب، سیستم ایمنی بدن و حتی بیان ژن ما تأثیر می گذارند.

حمایت از سلامت دستگاه گوارش کاری است که همه والدین باید آن را بیاموزند، اگر می خواهند سلامتی انعطاف پذیر برای فرزندانشان داشته باشند.

برخی از متخصصان شکر را چیزی کمتر از سم توصیف می‌کنند.1 در حالی که برای دیگران، این یک غذای سازش‌پذیر در حد اعتدال است.

خنده دارترین روشی که من شنیده ام این است که دکتر مارک هیمن از کلینیک کلیولند می گوید: “شکر یک داروی تفریحی است” که می تواند گهگاه استفاده شود.

با کمال تعجب، یافتن عقایدی مبنی بر اینکه شکر اصلاً برای شما مضر نیست، دشوار نیست، فقط منبع کربوهیدرات است، «سوختی اساسی برای بدن».

یکی از اهداف من این بود که بررسی کنم آیا واقعاً شیرین کننده های طبیعی تر و شیرین کننده های سالم تر از شکر سفید تصفیه شده وجود دارد یا خیر.