محلی برای نگهداری نمک صورتی هیمالیا!

تنها در چند سال نمک صورتی از راهروهای سلامتی زیر رادار در فروشگاه‌های بهداشتی محلی به قفسه‌های Trader Joe’s تبدیل شد – و این روند در همه جا از اسپاهای بوتیک گرفته تا مجموعه‌های ظروف آشپزی در خرده‌فروشی‌های لوکس دیده می‌شود. اگر چیزی در مورد نمک صورتی هیمالیا می دانیم، این است که اینجا باقی مانده است، حتی اگر هاله سلامت آن توسط کارشناسان پزشکی مورد اعتراض قرار گیرد.

بر اساس این گزارش NPR، نمک صورتی در واقع از کریستال های سنگی نمک ساخته شده است که در مناطق جنوب آسیا واقع در زیر یا اطراف هیمالیا استخراج شده است، که اغلب از پاکستان تهیه می شود. رنگ مشخص آن افراد متعصب سلامتی را مجذوب خود کرده است، اما به گفته کارشناسان، تفاوت چندانی با نمک یددار سنتی ندارد.

نمونه گزارش عملکرد، ND، یک پزشک طبیعی در ماساچوست با یک مطب خصوصی، تصدیق می کند که نمک صورتی ترکیب منحصر به فرد خود را از مقادیر کمی از مواد معدنی از جمله پتاسیم، کلسیم و منیزیم و غیره به دست می آورد. اما او به Good Housekeeping می‌گوید که بیماران معمولاً شمارش غیرقابل تشخیص مواد معدنی را به‌عنوان دلیلی برای اضافه کردن نمک صورتی نسبت به سایر چاشنی‌ها اشتباه می‌گیرند – یا فقط به طور کلی سدیم اضافی.
روتنبرگ درباره نمونه نامه استعلام قیمت از شرکت توضیح می‌دهد: «هیچ دلیلی برای استفاده نکردن از نمک صورتی هیمالیا وجود ندارد، اما در مصرف خود زیاده روی نکنید و فکر نکنید از سطوح بسیار بالاتری از مواد معدنی و ویتامین‌ها بهره خواهید برد». بعلاوه، بیشتر محصولات نمک صورتی یددار نیستند، که در درازمدت به شما کمکی نمی کند از مشکلات رژیم غذایی مانند گواتر جلوگیری کنید.

نمایندگی آراد برندینگ جزو یکی از معتبرترین نمایندگی های درون کشور به شمار می آید.

ر حالی که ممکن است نمک صورتی هیمالیا هیچ مزیتی در رژیم غذایی نداشته باشد، اما راه های زیادی وجود دارد که می توان با خیال راحت از آن در یک برنامه سلامتی در خانه استفاده کرد. در برخی موارد، نمک صورتی ممکن است راه حلی برای مشکل آزاردهنده ای باشد که شما با آن مواجه هستید. یعنی پوست خشکی که نیاز به لایه برداری یا گلودرد دارد. در ادامه با تمام مزایای سلامتی مرتبط با نمک صورتی همراه باشید.

  • منابع:
    1. 3Unique Ways You Can Use Himalayan Pink Salt in Your Wellness Routine
  • تبلیغات: 
    1. قیمت کود آهن طبیعی یک کیلویی

    2. فروش اینترنتی کفش اسپرت قرمز

    3. فروش کاشی و سرامیک یزد | فروشنده انواع محصولات ساختمانی یزد در کشور

    4. نمایندگی پخش ساعت دیواری پرنس نگینی