پیرمردی با شکلات فله ای فرمند ظروف چوبی می ساخت

با متوسط مصرف شکلات فله ای فرمند در جهان که 0.9 کیلوگرم به ازای هر نفر در سال تخمین زده می شود، شکی نیست که مصرف شکلات به همراه افزایش علاقه به آن به عنوان یک غذای کاربردی در سراسر جهان همچنان در حال افزایش است.

بنابراین، نیاز به ارزیابی سیستماتیک و انتقادی شواهد بالینی موجود در مورد اثرات سلامتی شکلات وجود دارد.

در حال حاضر، بررسی‌های سیستماتیک منتشر شده بر تجزیه و تحلیل اثرات متابولیک قلبی مصرف شکلات در بین بیماران (با بیماری‌های قلبی متابولیک از قبل موجود) و داوطلبان سالم در جمعیت‌های مورد مطالعه متمرکز است.

برخی از محدودیت‌های روش‌شناختی شناسایی‌شده در این بررسی‌ها شامل گزارش خود از مصرف شکلات و تغییرات در مداخله و مقایسه‌کننده‌هایی است که شامل بسیاری از انواع شکلات است.

تا جایی که ما می دانیم، هیچ بررسی سیستماتیکی برای ارزیابی اثرات سلامت جهانی مصرف شکلات یا محصول کاکائو در جمعیت سالم عمومی انجام نشده است.

شکلات فله ای فرمند

از این رو، ما علاقه مند به ارزیابی رسمی کیفیت شواهد موجود هستیم تا بتوانیم تصمیمات آگاهانه تری را در سطح فردی یا بالاتر در مورد اثرات کلی مصرف شکلات و محصول کاکائو بر سلامتی انجام دهیم.

برای بهبود دقت تجزیه و تحلیل که اثرات سلامتی قابل انتساب به شکلات یا محصولات کاکائو است، این مرور سیستماتیک نتایج کارآزمایی‌های بالینی تصادفی‌سازی‌شده را که مزایای سلامتی مصرف شکلات یا محصول کاکائو را در یک جمعیت سالم ارزیابی کرده بود، با گروه مقایسه‌ای که هیچ شکلات یا محصول کاکائویی مصرف نکرد.

یکی دیگر از اهداف مهم این مشارکت ها، ارتقای نقش آموزش با کیفیت در استراتژی های پایداری صنعت است. هدف TRECC برای شرکای کاکائویی است تا پرونده تجاری برای آموزش با کیفیت را درونی کنند و به ادغام آموزش در فعالیت های توسعه جامعه خود فکر کنند.