کولر گازی کاست نوعی سیستم تهویه مطبوع است

کولر گازی کاست نوعی سیستم تهویه مطبوع ghp است که در سقف فرو رفته است. درست مانند هر یونیت اسپلیت دیگری، یک واحد داخلی برای انتقال هوای خنک و یک واحد بیرونی برای حذف گرمای جمع‌آوری شده در بیرون دارد.

یونیت داخلی به طور مرکزی در سقف قرار می گیرد و سیستم تهویه ghp از تولید به مصرف را در چهار جهت پخش می کند که می تواند به ایجاد جریان هوای یکنواخت در سراسر اتاق کمک کند. این امر باعث می شود که دستگاه های تهویه مطبوع کاست برای کلاس های بزرگ یا سالن های مدرسه ایده آل باشند. چیلر تهویه مطبوع زیر سقف همانطور که از نام آن پیداست به کمک بست ها در زیر سقف نصب می شود و هوای خنک را بدون اشغال فضای ارزشمند فراهم می کند. بر خلاف AC های کاست سقفی که در داخل سقف قرار می گیرند، در نزدیکی دیوار و درست زیر سقف نصب می شوند.

آنها واحدهای قدرتمند و در عین حال مقرون به صرفه هستند و بیشتر در دفاتر و ساختمان‌های مدرسه‌ای که فضای کف یا دیوار بالاتر است، استفاده می‌شوند.

هواکش خانگی مشهد جریان هوای بالایی را تا فاصله قابل توجهی فراهم می کنند که به کاهش تعداد واحدهای مورد نیاز در کلاس کمک می کند. این همچنین هزینه نصب چند واحد را کاهش می دهد.

  • منابع:
  1. Here’s Why Air Conditioning in Schools Is Important for a Comfortable & Productive Learning Environment

  • تبلیغات:
  1. با چند راهکار ساده می توانید خانواده شاد داشته باشید
  2. با انجام چند کار ساده زندگی مرفه ای را تجربه کنید
  3. 5 چیزی که انسان در لحظه مرگ می‌بیند
  4. عرضه کفش ست با قیمت عالی