درب ضد سرقت ساری با قابلیت پخش سینما خانواده!

درب های چوبی سفارشی
ساخت ایتالیا با کیفیت
ما بیش از 40 سال است که درهای داخلی سفارشی تولید می کنیم. پیشنهادات با مدل هایی از چوب جامد، پلاستیک های تزئینی، کریستال، آلومینیوم و موارد دیگر متفاوت است تا تک تک درخواست ها را برآورده کند.

اطلاعات بیشتر
دری برای
هر نیاز
راه حل های ما به شما امکان می دهد درب ضد سرقت ساری را در هر محیطی، از سنتی ترین تا مدرن ترین، قرار دهید و به راحتی آنها را با هر نیاز مبلمان تطبیق دهید.

درهای داخلی کاتالوگ را بخواهید
مجموعه هایی با تمام شده
با ارزش
آیا سبک کلاسیک را ترجیح می دهید یا سبک مدرن تر؟ مجموعه های ما را کاوش کنید و دری را بیابید که به بهترین شکل با سبک خانه یا پروژه شما مطابقت دارد.

درب ضد سرقت

مجموعه ها را کشف کنید کاتالوگ را درخواست کنید
هتل ها و
قرارداد
بسیاری از راه حل های سفارشی برای بخش مهمان نوازی. از پشتیبانی طراحی تا مدیریت لجستیک: تمام مراحل با حداکثر سازماندهی و توانایی شناسایی راه حل های ایده آل برای هر فعالیت دنبال می شود.

راه حل های قرارداد را کشف کنید
ما
تحقق ها
واقعیت های متعددی وجود دارد که درهای ما به دلیل ارزش زیبایی شناختی و خلاقانه خود انتخاب شده اند. نقطه قوت ما در تحقیق دقیق مواد و اصلاح کار نهفته است. انحصار محصولات ما با تجزیه و تحلیل مداوم مواد جدیدی است که می توانند در فرآیندهای ما استفاده شوند.

تحققات ما را کشف کنید
مشاوره شخصی برای طراحی شما
تیم ما آماده ارائه کلیه مشاوره های شخصی لازم برای تحقق پروژه شما می باشد.

هم اکنون با ما تماس بگیرید
گواهینامه هاایتال لگنو در نمایشگاه مهمان نوازی 2022 منتظر شماست! ما را در غرفه C14 بیابید، جایی که می‌توانید راه‌حل‌های ما را برای بخش مهمان‌نوازی، از درهای زره‌دار و عایق صدا گرفته تا درهای ضد حریق هتل‌ها و امکانات اقامتی، تا درب‌های چوبی سفارشی پیدا کنید.
اخبار
آموزش
29 آوریل 2022
شرکت Ital Legno S.r.l. در فراخوان مرحله ششم آموزش مداوم که توسط منطقه لمباردی به عنوان بخشی از Por-FSE 2014-2020 تبلیغ می شود، شرکت می کند.
اخبار
نمایشگاه مهمان نوازی 2022
07 دسامبر 2021
ایتال لگنو در نمایشگاه مهمان نوازی 2022 منتظر شماست! ما را در غرفه C14 بیابید، جایی که می‌توانید راه‌حل‌های ما را برای بخش مهمان‌نوازی، از درهای زره‌دار و عایق صدا گرفته تا درهای ضد حریق هتل‌ها و امکانات اقامتی، تا درب‌های چوبی سفارشی پیدا کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.