ساخت انواع میزهای اداری با حوله حمامی ساده مردم را شگفت زده کرد!

چگونه یک حوله حمام راحت انتخاب کنیم؟ هنگام انتخاب آن به چه چیزی توجه کنیم؟

برای اطلاع از نحوه انتخاب حوله مناسب برای حمام، سونا، حمام و استخر به ادامه مطلب مراجعه کنید.

حوله حمامی ساده حوله های تری بزرگ و کرکی با ابعاد 70×140، 100×150، 70×130 هستند. این اندازه ها از سازنده ای به سازنده دیگر متفاوت است.

حوله هایی با ابعاد 100×180 بسیار بزرگ هستند و فقط برای حمام مناسب هستند، برای مثال خیلی حجیم هستند که نمی توانید آنها را در سفر، سونا یا ساحل با خود ببرید.

شما می توانید یک حوله حمام زیبا را در قسمت حوله های کاتالوگ ما سفارش دهید.

در مورد اندازه ها، شایان ذکر است که حوله های کوچک 30×50 یا 30×30 برای خشک کردن دست و صورت مناسب هستند و 50×100 سانتی متر برای پاها ایده آل هستند.

حوله حمامی

در فروشگاه اینترنتی ما می‌توانید ست‌هایی را خریداری کنید که شامل حوله‌های بزرگ و کوچک می‌شود که به همان رنگ و سبک برای زیبایی در حمام و راحتی ساخته شده‌اند.

ترکیب و تراکم پارچه

فقط پارچه های طبیعی را انتخاب کنید، زیرا مصنوعی آب را به خوبی جذب نمی کند و آن را بسیار ناراحت کننده پاک می کند. گزینه های ایده آل 100٪ پنبه یا 100٪ بامبو هستند.

دومی به دلیل ویژگی های آن – نرمی، ابریشمی، توانایی جذب سریع رطوبت و خشک شدن سریع، خواص ضد حساسیت و ضد باکتریایی محبوبیت پیدا می کند.

بامبو برای بدن بسیار خوشایند است و پاک کردن خود با چنین حوله حمامی بسیار راحت است.

تراکم به میزان شل یا متراکم بودن پارچه است. 450-550 گرم بر متر مربع چگالی مناسب است. اگر کمتر باشد، حوله حمام خیلی شل است و سریع خیس می شود و اگر بیشتر باشد، سنگین است و خشک شدن آن زمان زیادی می برد.

به پرزها توجه کنید و این را می توان حتی از عکس مشاهده کرد – یک توده طولانی به سرعت غیرقابل استفاده می شود ، پف ها ظاهر می شوند و محصول جذابیت خود را از دست می دهد.

در حالت ایده آل، اگر شمع یکنواخت باشد و پرزها نسبتاً به یکدیگر محکم باشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.