نوعی شکلات نارگیلی که هیچگاه فاسد نمی شود

انواع مختلف خوردن شکلات چیست؟
“سه بزرگ” دسته بندی شکلات خوردن را نگه می دارند: شکلات تلخ، شکلات شیری و شکلات سفید. بیایید نگاهی دقیق تر به هر یک بیندازیم، درست است؟

شکلات تلخ

شکلات نارگیلی اغلب به عنوان سالم‌تر از شکلات‌ها در نظر گرفته می‌شود، و دلیلی برای آن وجود دارد.

دانه‌های کاکائو بیشتری (حداقل 35 درصد کاکائو) نسبت به همتایان سبک‌تر خود دارند که به معنی فلاونول‌های بیشتر است.

و فلاوانول ها به جز یک کلمه احمقانه چیست؟

آنها ترکیبی هستند که در سطوح بالا می توانند به کاهش فشار خون و کلسترول، بهبود شناخت و احتمالاً کاهش خطر ابتلا به دیابت کمک کنند. همچنان باید سهم خود را به یک اونس در روز محدود کنید تا وزن خود را کنترل کنید.

شیر کاکائو

در یک نام چیست؟ در این مورد، شیر است. طبق تعریف، شکلات شیری حاوی حداقل 12 درصد مواد جامد شیر است. درست شنیدید شکلات شیری معمولا با مواد جامد شیر درست می‌شود، نه شیر مایع سرد.

همچنین باید حداقل 10 درصد کاکائو داشته باشد، به این معنی که مقداری فلاوانول دارد اما به میزان قابل توجهی کمتر از شکلات تلخ است.

بقیه شکلات شیری از شکر و گاهی وانیل یا امولسیفایر تشکیل شده است.

بنابراین آیا به طور خاص شکلات شیری فوایدی برای سلامتی دارد؟

محققان دانشگاه آبردین اسکاتلند دریافتند افرادی که بیشترین شکلات (بیشتر شکلات شیری) مصرف می‌کنند، نسبت به افرادی که کمترین شکلات یا اصلاً مصرف نمی‌کنند، کمتر در معرض خطر ابتلا به بیماری عروق کرونر قلب و سکته هستند.

در عین حال، محققان اذعان می‌کنند که افراد سالم‌تر ممکن است شکلات بیشتری بخورند. *شانه انداختن*

شکلات سفید

بنابراین در این مرحله، همه ما موافقیم که دانه‌های کاکائو (یا مشروب شکلات) اساس همه شکلات‌ها است، درست است؟ در این مورد نه دوست در عوض، شکلات سفید بر روی کره کاکائو – چربی طبیعی موجود در دانه‌های کاکائو – به عنوان طعم شکلات تمرکز دارد.

باید حداقل 20٪ کره کاکائو و 14٪ شیر باشد – پس از آن می توان لسیتین، وانیل، شکر و طعم های دیگر را اضافه کرد. اگرچه برای دستور العمل های خاصی خوشمزه و مفید است، اما شکلات سفید کمترین سلامت و خالص ترین شکلات در بین سه شکلات بزرگ است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.